MaR pUnYe BloG !
SOME WORD!

Hi. I'm Akmar.

Aku seorang BUNKERS! . Please be nice here . okay?..tHANKS





Diary About Link Stuff


Taggie Board!


Followers

CREDIT!


Template: Miss Squirrel
Big Helped: Nurul Atiqah
Edit By: MaR




sam bunkface tendang pakcik die??..jup2..jgn salah faham ek..ianya hanyalah kenangan kecik2...hahaha..bace artikel ini..mar amek dari sni..http://www.utusan.com.my/utusan/Hiburan/20120905/hi_03/Sam-Bunkface-tendang-pak-cik

Sam Bunkface tendang pak cik?


Sam memang dikenali sebagai vokalis Bunkface yang mempunyai visi dan tersendiri dalam membawa taraf muzik indie tersebut kepada aras yang lebih tinggi dan dihormati namun dalam masa yang sama Sam juga melakukan kesilapan.

Sam dikatakan telah tertendang pakcik dan perkara tersebut berlaku di luar kawalannya.

"Masa itu saya tak sangka saya boleh tertendang pak cik saya. Tapi seingat saya, kejadian tersebut berlaku ketika itu saya baru berusia tujuh atau lapan tahun gara-gara tidak dapat bermain mercun," menurut Sam ketika mengingat kembali kenangan ketika Aidilfitri.

Sementara itu, jika Paan rindukan suasana perjalanan pulang ke kampung, Youk pula tercedera sendiri akibat letupan mercun.

"Masa kita budak-budak dahulu, seronoklah nak main perkara macam itu tapi sekarang ini dah hilang 'feel dah nak main mercun," kata Youk sambil tersenyum.

Nampaknya selama lima tahun Bunkface bersama, mereka nampaknya sudah semakin matang dan kini sudah mampu mencorak hala tuju muzik yang dibawakan di samping mendapat sokongan hebat daripada peminat setia mereka.

Apa yang pasti, nantikan gerak gempur Bunkface dalam menanamkan kembali semangat cintakan muzik tanah air melalui beberapa siri jelajah yang akan bermula di beberapa universiti swasta dan awam tempatan tidak lama lagi.


awesome kn...hahaha..semoga bf akn trus maju..cewah,cam ayat pengacare lak..>_<